Megbízható partner az e-kereskedelemben Az elektronikus vásárlás hazai elfogadottságát is növelheti az a Depo.hu által megszerzett minősítés, mely igazolja, hogy teljes mértékben megfelel a hazai adatvédelmi jogszabályoknak, és maximális odafigyeléssel kezeli ügyfelei személyes adatait. |
Árukeresővel milliókat takaríthatunk meg Az arukereso.hu - online vásárlási kalauz - ingyen nyújt segítséget az ünnepi rohanásban, az előnyösnek mondott ajánlatok közül a valóban "kihagyhatatlan" kiválasztásában, 4 millió termék közt böngészve. |
Apróhirdetők: hol érdemes hirdetni? Manapság tucatjával kínálják a különböző apróhirdetők ingyenes szolgáltatásaikat, és látszólag mindegyikük ugyanazt tudja. Ember legyen a talpán, aki el tudja dönteni, hogy vajon hol érdemes hirdetnie. Cikkünk ezt a kérdéssort járja körül. |
Marketing és etika Még a Reklámkonferencia kapcsán kezdtem gondolkodni erről. A gerillareklám szekcióban adtam elő Papp-Váry Árpáddal és Kaizer Gáborral, sajnos utolsó programpontként és — valószínűleg jelentős részben a technikai problémák miatt — egyre csökkenő közönség előtt. |
Üzleti és politikai blogolás Kaptam tegnap egy levelet a Marketing&Media szaklaptól: "A Marketing&Media következő számában egy összeállítást készítünk a cégvezetői, politikusi blogolás marketing és PR lehetőségeiről, buktatóiról. Kérjük (...) válaszoljon az alább feltett kérdéseinkre." |
Reklámoljunk a blogon Rendszeresen visszatérő kérdés, hogyan lehet lehet a blogot bevonni a hirdetések piacára. Mert az egy dolog, hogy valahol oldalt, alul, felül, akárhol elhelyezek egy bannert vagy szöveges linket - ez nem több, mint a szokásos hirdetési megoldások. |
Mérni a mérhetetlent? A Figyelő eheti számában foglalkozik a PR-szakma talán legnagyobb, évről-évre visszatérő problémakörével (mumusával?), a hatékonyság mérésével. A számtalan módszernek, indexnek és eszköznek alapvetően kétféle típusa létezik... |
Mi az eBay és hogyan működik? Napjainkra egyre több és több vállalkozás regisztrálja magát világszerte a legnagyobb online aukciós oldalon, az eBay weblapján. Számos vállalkozó gyors növekedést és nagy profitot tudott elérni, akár lakásuk elhagyása nélkül is. |
1 2 |