![]() Mint 2001. óta minden évben, a BusinessWeek magazin és az Interbrand az idén is összeállította a világ száz legértékesebb márkájának listáját. Ahogy az elmúlt években folyamatosan, 2006-ban is a Coca-Cola végzett az első helyen. |
Hogyan használhatod a Flickr-t a sajtókapcsolatokban? Pénteken Konrad írt egy bejegyzést a leggyakoribb sajtóközlemény-kiküldési bakikról. Az egyik a többmegás fájlmellékletek kiküldése, s én erre felvetettem, hogy mi egy ideje nem küldünk ki fotókat, hanem beruháztunk egy Flickr pro előfizetésre. |
Blogmarketing Mivel kicsivel kettő előtt a Budapest Rádióban Takács Alíz és Molnár Anikó kérdez a blogokról, reklám- és marketingértékükről, elérkezettnek láttam az időt, hogy összeállítsak egy kis elméleti alapvetést a témában. |
PR a marketingben - odakint ...megjelent a PR Week 2006. évi Marketing Management Survey, tele érdekes (és izgalmas!) szakmai adatokkal. Meglepő, hogy a válaszadók jelentős része egyre inkább használ PR-t, és a reklám szerepe már nem csak a szakirodalomban, de a valós marketing mixben is folyamatosan csökken. |
Az Amazon.com – az „új gazdaság” előfutára Mindössze tizenöt éves az internet egyik legnépszerűbb megjelenési formája, a World Wide Web, hatása azonban már az üzleti életbe is begyűrűzött. Új gazdaság, e-business,e-commerce, dotcom vállalatok – csak néhány azon fogalmak közül, melyek a gazdaságban bekövetkezett változásokra utalnak. |
![]() ![]() | 1 2 |